Verhalen schrijven
Sinds kort probeer ik regelmatig verhalen op 'papier'te zetten.
Verhalen over alles wat mij beweegt en tot denken aan zet.
Ik probeer zo mijn gedachten te ordenen.
Ook hoop ik dat ik reacties krijg van anderen, zodat ik kan leren van
wat ik fout doe of waar ik een verkeerd beeld van heb.
Natuurlijk is dat een moeilijk onderwerp, want wat ik denk dat goed is, vind
een ander misschien wel klinklare onzin.
Maar toch... ik hou wel van een beetje discussie; als gaat het soms nergens over.
Wil je me verder volgen kijk dan o.a. op http://www.foobie.nl/gebruikers/?r=9cd26303be296d0b2433e52bc6350ceb-99xi
En heb je een mening over mijn bericht; wees niet bang te reageren.