maandag 8 november 2010

My View of Life

Ik ben deze site begonnen omdat ik het leuk vind om mijn foto's te showen.
Ik ben geen volleerde fotograaf, maar vind het gewoon leuk om de wereld,
zoals ik hem zie, vast te leggen.

Ik maak foto's van dieren, bloemen, landschap, architectuur,  voertuigen en
van de mensen om mij heen.

 

Misschien zijn er Blog-lezers die fotograferen net zo leuk vinden.
Dan kunnen we informatie uitwisselen en misschien eens samen op pad gaan
met de camera.
Of, als iemand een tip heeft over prachtige plekjes en stekjes, dan hoor ik het graag.

Wil je meer van mijn foto's zien, kijk dan op:
www.thisismyview.me


Groetjes
Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten